Możliwe jest przesyłanie wszystkich przepisów z funkcją gotowania z ustawieniami z platformy Cookido ® na Cook-Key ®. Wystarczy dodać przepisy do swoich ulubionych, do menu tygodniowego lub własnych list przepisów na Cookidoo ®, a następnie kliknąć ikonkę synchronizacji na ekranie dotykowym urządzenia Thermomix ®. Chwilę później będą one gotowe na Thermomix ® do gotowania z ustawieniami.

Proszę kliknąć na menu kontekstowe (ikonkę z trzema kropkami) i wybrać “Dodaj do ulubionych”.  Aby przesłać swój ulubiony przepis na Cook-Key ®, należy kliknąć ikonkę synchronizacji na ekranie dotykowym urządzenia Thermomix ®.  Następnie aby wejść do swoich ulubionych przepisów, należy przejść do „Menu” na ekranie dotykowym urządzenia Thermomix ®, wybrać  „Przepisy”, a następnie „Ulubione przepisy”.

Proszę kliknąć na menu kontekstowe (ikonkę z trzema kropkami)  i wybrać “Dodaj do ulubionych”.  Alternatywnie w podglądzie kolekcji można znaleźć ikonkę gwiazdki i na nią kliknąć.
 
Aby przesłać swoją ulubioną kolekcję na Cook-Key ®, należy kliknąć ikonkę synchronizacji na ekranie dotykowym urządzenia Thermomix ®.
Następnie aby wejść do swoich ulubionych kolekcji, proszę przejść do „Menu” na urządzeniu Thermomix ®, wybrać  „Przepisy”, a następnie „Ulubione kolekcje”.

Proszę kliknąć na menu kontekstowe (ikonkę z trzema kropkami)  i wybrać “Dodaj do listy przepisów”.  Wybrany przez siebie przepis można albo dodać do już stworzonej listy, albo stworzyć listę na bieżąco. Aby przesłać własne listy przepisów na Cook-Key ®,  należy kliknąć ikonkę synchronizacji na ekranie dotykowym urządzenia Thermomix ®.  Następnie aby wejść do swoich list przepisów, proszę przejść do „Menu” na urządzeniu Thermomix ® ,wybrać  „Przepisy”, a następnie „Moje listy".

Proszę kliknąć na menu kontekstowe (ikonkę z trzema kropkami)  i wybrać “Dodaj do menu tygodniowego". Przepis można dodać do dowolnego dnia.
Aby przesłać menu tygodniowe na Cook-Key ®, należy kliknąć ikonkę synchronizacji na Thermomix ®.  
Następnie aby wejść do swojego menu tygodniowego, proszę przejść do „Menu” na urządzeniu Thermomix® , wybrać  „Przepisy”, a następnie „Moje menu tygodniowe".

Proszę przejść do szczegółowego podglądu przepisu, znaleźć ikonkę notatki i na nią kliknąć. Następnie dodać notatkę i nie zapomnieć jej zapisać.
Aby przesłać notatki do przepisów na Cook-Key ®, należy kliknąć ikonkę synchronizacji na urządzeniu Thermomix ®.  Następnie aby wejść do notatek do przepisów, proszę przejść do danego przepisu i kliknąć na klapkę na dole ekranu. Tam można zobaczyć notatkę, którą się dodało na Cookidoo ®.

Aby usunąć przepisy z Cook-Key ®, należy najpierw je usunąć z Ulubionych, menu tygodniowego czy własnych list przepisów na platformie Cookidoo ®. Następnie kliknąć ikonkę synchronizacji na ekranie dotykowym urządzenia  Thermomix ®.

Tak, jest to możliwe. Jednak należy wrócić do trybu online po 50 gotowaniach, aby sprawdzić czy abonament Cookidoo ® jest nadal aktywny.

Jest to możliwe, dlatego prosimy ją powtórzyć kliknięcie ikonki synchronizacji na ekranie dotykowym urządzenia Thermomix ®. Prosimy o nieodłączanie Cook-Key ® w trakcie synchronizacji.

Korzystanie z mobilnego połączenia internetowego jest możliwe, zalecamy jednak korzystanie z stacjonarnego Wi-Fi.

Proszę sprawdzić swoje dane logowania do WiFi i spróbować ponownie. Jeżeli dokończenie konfiguracji Cook-Key® nadal nie jest możliwe, proszę się upewnić, czy ruter jest kompatybilny z wymogami Cook-Key® (Wi-Fi 802.1 b/g/n z 2.4 Ghz i tylko z szyfrowaniem WEP, WPA oraz WPA2-personal) i czy ustawienia rutera są odpowiednio skonfigurowane. Jeżeli tak nie jest, proszę dostosować ustawienia rutera i spróbować ponownie – może być konieczne zrestartowanie rutera.
Alternatywnie do skonfigurowania połączenia można wykorzystać WPS, jeżeli obsługuje je ruter. Proszę przejść do "Menu" > "Ustawienia" > "Wi-Fi". Proszę przytrzymać “Nowe połączenie” i postępować zgodnie z instrukcjami. Jeżeli problem się utrzymuje proszę skontaktować się z działem obsługi klienta: wsparcie(at)vorwerk.pl 

Proszę sprawdzić komunikat błędu na ekranie dotykowym urządzenia Thermomix ® i postępować zgodnie z instrukcjami. Jeżeli Cook-Key ® nadal nie może się połączyć, proszę wykonać następujące kroki: 1. Proszę się upewnić, czy prawidłowo działa połączenie internetowe.
2. Proszę się upewnić, czy na ruterze włączona jest łączność Wi-Fi i czy Thermomix ® z Cook-Key ® jest w zasięgu Wi-Fi.
3. Proszę się upewnić, czy nie zostały wprowadzone żadne zmiany, takie jak zmiana nazwy (SSID) lub hasła do Wi-Fi na ruterze. W przypadku, gdy zmiany w Wi-Fi zostały wprowadzone, proszę je usunąć i ponownie skonfigurować ustawienia Wi-Fi na urządzeniu Thermomix ®.
4. W przypadku, gdy Thermomix ® pokazuje komunikat “Proszę spróbować ponownie później”, a problem się utrzymuje, proszę skontaktować się z działem obsługi klienta: wsparcie(at)vorwerk.pl