Zostań przedstawicielem Vorwerk Polska

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi i kochasz dobrą kuchnię - jesteś idealnym kandydatem na przedstawiciela handlowego. Podziel się swoją pasją z innymi, prezentując urządzenie Thermomix®.

Wypełnij formularz
Krok 1 z 3
WSPÓŁPRACUJ Z NAMI
Wypełnij formularz
Krok 2 z 3
Wypełnij formularz
Krok 3 z 3
Informacja
* = Pola obowiązkowe

Zostań przedstawicielem handlowym

Niezależność finansowa

Kto by pomyślał, że Twoja miłość do gotowania pozwoli Ci zdobyć niezależność finansową? Jeżeli nie posiadasz jeszcze urządzenia Thermomix®, możesz je wypracować w Programie na start. 

Elastyczność

To Ty organizujesz swój czas i decydujesz o najlepszym planie na swoje życie. Możesz mieć pewność, że będziemy Cię wspierać na każdym kroku.

Samodzielność i możliwości rozwoju

Zostając przedstawicielem handlowym Thermomix® przenosisz się w świat przedsiębiorczości i wszystkich osobistych oraz zawodowych korzyści, które może on zaoferować. 

Zmień swoją pasję w karierę

Łatwy początek

Ty ze swojej strony musisz do swojej roli przedstawiciela handlowego Thermomix® wnieść tylko swoją pasję i entuzjazm – my zapewnimy niezbędne narzędzia i szkolenia, które przygotują Cię na nowe doświadczenie zawodowe. 

Stań się częścią naszej społeczności

Dołączenie do naszej społeczności trwa tylko chwilę, a doświadczenia, które będziesz tworzyć i pozytywny wpływ, jaki będziesz mieć, zostaną na całe życie.

Dołącz do Nas

Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą, aby powitać Cię na pokładzie.

Historie sukcesu w Vorwerk Polska

Agnieszka Andrzejczak

FAQ: pytania i odpowiedzi

Zostań przedstawicielem i poznaj zalety
sprzedaży bezpośredniej

Kim są osoby współpracujące z firmami sprzedaży bezpośredniej?
Jak pokazują wyniki badania IPSOS przeprowadzonego w tym roku na zlecenie SELDIA (Europejskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej), 90% osób zajmujących się sprzedażą bezpośrednią w Polsce to kobiety, najczęściej
w wieku 25-44 lat (59%). Głównie są to osoby z wyższym lub średnim wykształceniem: odpowiednio 50% i 44%. Blisko 65% to osoby mieszkające w mieście, a prawie 30% to osoby z terenów wiejskich. Niemal 30% sprzedawców stanowią osoby zaangażowane w sprzedaż bezpośrednią ponad 10 lat.*
Sprzedaż bezpośrednia jako forma zaangażowania zawodowego oferuje cały szereg korzyści. Na pierwszym miejscu konsultanci wymieniają szansę pozyskania dodatkowych środków finansowych (80%), a następnie możliwość prezentacji wysokiej jakości produktami (72%). Co ważne, polscy konsultanci jako najczęściej kojarzone pojęcia związane ze sprzedażą bezpośrednią wymieniają satysfakcję klienta, jakość produktów i elastyczność zajęcia.
Cieszy fakt, że zarówno globalnie, jak i lokalnie, najefektywniejszymi metodami współpracy konsultanta z klientem w dalszym ciągu są tradycyjne formy bezpośredniego kontaktu. Najczęściej w formie tzw. spotkania face to face lub w domu klienta (w Polsce odpowiednio 82% i 79%). Niemniej z nowoczesnych technologii, takich jak media społecznościowe czy strony www, korzysta co drugi konsultant. Warto także zauważyć, że ponad 80% konsultantów w Polsce jest usatysfakcjonowanych ze swojego zaangażowania w sprzedaż bezpośrednią – komentuje Mirosław Luboń, Dyrektor Generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.
Co jeszcze sprawia, że konsultanci pozytywnie oceniają swoje zajęcie? Przede wszystkim badanie IPSOS dowodzi, że zarówno w opinii innych Europejczyków jak i Polaków, jest to możliwość poznania nowych ludzi (odpowiednio 85% i 80%), czy poprawa samooceny i pewności siebie (70% i 65%). Sprzedaż bezpośrednia to także możliwość dostosowania swojego zajęcia do kalendarza, bo to konsultant sam decyduje o swoim czasie i miejscu pracy. Większość konsultantów (45%), poświęca na sprzedaż bezpośrednią zaledwie do 8 godzin tygodniowo, co nie powinno dziwić, bo najczęściej jest to dla nich dodatkowe zajęcie.

Od ponad 130 lat oferujemy nowoczesne, innowacyjne i niezwykle trwałe produkty, z których skorzystały już miliony rodzin.