Zostań przedstawicielem Vorwerk Polska

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi i kochasz dobrą kuchnię - jesteś idealnym kandydatem na przedstawiciela handlowego. Podziel się swoją pasją z innymi, prezentując urządzenie Thermomix®.

Wypełnij formularz
Krok 1 z 3
WSPÓŁPRACUJ Z NAMI
Wypełnij formularz
Krok 2 z 3
Wypełnij formularz
Krok 3 z 3
Informacja
* = Pola obowiązkowe

Współpracuj jako przedstawiciel handlowy

Dołącz do zespołu

Jeśli cenisz rozwój i kontakty z ludźmi - praca przedstawiciela jest dla Ciebie idealna. Zapewniamy: szkolenia, spotkania, umożliwiamy: dzielenie się doświadczeniem i pasją.

Wypracuj Thermomix®

Marzysz o urządzeniu Thermomix®? Możesz go zdobyć, biorąc udział w programie na start. Po sprzedaniu 4 urządzeń, otrzymasz swój własny Thermomix®.

Podziel się wiedzą

Jeśli jesteś fanem urządzenia Thermomix®, podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi. Pokaż jak wiele można przygotować w urządzeniu Thermomix®.

Historie sukcesu w Vorwerk Polska

FAQ: pytania i odpowiedzi

 
 
 

Zostań przedstawicielem i poznaj zalety
sprzedaży bezpośredniej

Kim są osoby współpracujące z firmami sprzedaży bezpośredniej?
Jak pokazują wyniki badania IPSOS przeprowadzonego w tym roku na zlecenie SELDIA (Europejskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej), 90% osób zajmujących się sprzedażą bezpośrednią w Polsce to kobiety, najczęściej
w wieku 25-44 lat (59%). Głównie są to osoby z wyższym lub średnim wykształceniem: odpowiednio 50% i 44%. Blisko 65% to osoby mieszkające w mieście, a prawie 30% to osoby z terenów wiejskich. Niemal 30% sprzedawców stanowią osoby zaangażowane w sprzedaż bezpośrednią ponad 10 lat.*
Sprzedaż bezpośrednia jako forma zaangażowania zawodowego oferuje cały szereg korzyści. Na pierwszym miejscu konsultanci wymieniają szansę pozyskania dodatkowych środków finansowych (80%), a następnie możliwość prezentacji wysokiej jakości produktami (72%). Co ważne, polscy konsultanci jako najczęściej kojarzone pojęcia związane ze sprzedażą bezpośrednią wymieniają satysfakcję klienta, jakość produktów i elastyczność zajęcia.
Cieszy fakt, że zarówno globalnie, jak i lokalnie, najefektywniejszymi metodami współpracy konsultanta z klientem w dalszym ciągu są tradycyjne formy bezpośredniego kontaktu. Najczęściej w formie tzw. spotkania face to face lub w domu klienta (w Polsce odpowiednio 82% i 79%). Niemniej z nowoczesnych technologii, takich jak media społecznościowe czy strony www, korzysta co drugi konsultant. Warto także zauważyć, że ponad 80% konsultantów w Polsce jest usatysfakcjonowanych ze swojego zaangażowania w sprzedaż bezpośrednią – komentuje Mirosław Luboń, Dyrektor Generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.
Co jeszcze sprawia, że konsultanci pozytywnie oceniają swoje zajęcie? Przede wszystkim badanie IPSOS dowodzi, że zarówno w opinii innych Europejczyków jak i Polaków, jest to możliwość poznania nowych ludzi (odpowiednio 85% i 80%), czy poprawa samooceny i pewności siebie (70% i 65%). Sprzedaż bezpośrednia to także możliwość dostosowania swojego zajęcia do kalendarza, bo to konsultant sam decyduje o swoim czasie i miejscu pracy. Większość konsultantów (45%), poświęca na sprzedaż bezpośrednią zaledwie do 8 godzin tygodniowo, co nie powinno dziwić, bo najczęściej jest to dla nich dodatkowe zajęcie.

Od ponad 130 lat oferujemy nowoczesne, innowacyjne i niezwykle trwałe produkty, z których skorzystały już miliony rodzin.